Zondag

30 oktober 2016 - Pitsinades, Griekenland

Na een extra lange nachtrust, de wintertijd ging immers in, was het vanmorgen weer genieten van het fantastische ontbijt van Albert. Vandaag was het eiergerecht omelet met kruiden en feta. Heerlijk, heerlijk, 't Is maar goed dat ik niet zoveel aan de lunch doe, want anders zou ik als hollebolle Gijs weer terug gaan naar huis! Helaas kan ik geen foto's plaatsen, omdat ik een snoertje thuis heb laten liggen. sorry, sorry Na het ontbijt wilden we allemaal naar de markt in Potamos. Ik mocht meerijden met Carolien en Victoria, Marja had haar auto al vol met de beide Joyces en Aafke. Dus gauw mijn gehaakte katjes ingepakt en daarna gingen we op weg. Carolien reeds eerst nog verkeerd (rechtsaf I.p.v. linksaf), maar uiteindelijk kwamen we er wel. Irene had al een mandje klaarstaan waar de gehaakte katjes in konden en was er echt heel blij mee. Er werden ook meteen vanmorgen al 3 verkocht. Dat vind ik wel leuk om te weten, want dan doe je het tenminste ergens voor en heb ik ook best zin om na de vakantie weer een nieuwe serie te maken. We hebben nog gezellig koffie gedronken, daarna wat winkels bekeken en de kerk en ook nog blaadjes geplukt van de eucalyptus omdat thee van eucalyptusblaadjes getrokken erg goed schijnt te zijn tegen verkoudheid, waar ik mee te kampen heb! Toen heb ik nog even met Irene 2 kittens naar de voederautomaat gebracht, zodat ze in ieder geval vandaag goed te eten kregen. en meteen kwamen er van alle kanten katten aangelopen die lekker geaaid en vertroeteld wilden worden. Heerlijk! Vervolgens ben ik lekker te voet weer naar Aroniadika gelopen, mooi over de kleine paadjes tussen de velden, genieten van de vogels, de geiten en zo nu en dan een hond.

Thuisgekomen heb ik eerst van een eenvoudige doch voedzame lunch genoten en vervolgens heb ik even gepuzzeld en een spelletje gespeeld op de IPad. Om een uur of zeven kreeg ik een berichtje van Marja met de vraag of ik al gegeten had en dat zij om ongeveer 8 uur van plan waren bij het kafenion te gaan eten. zijn we gezellig met z'n vijven gegaan. Was heel erg gezellig, hoewel het eten van mindere kwaliteit was dan dat van de vorige dagen. Nu ga ik zo maar weer eens slapen, morgen hebben w al om 9 uur ontbijt!