Vervolg van de terugreis

13 november 2016 - Pitsinades, Griekenland

Gelukkig heeft de stewardess geregeld dat ik toch op mijn plaats kon zitten en verliep de vlucht verder goed. Mieke kwam (op weg naar het toilet) nog voorbij om te zeggen dat e zo blij was dat ik het toch had gered. Zij vond het ook erg jammer dat ik mijn olie had moeten inleveren. Maar goed, een kop thee en een sandwich later voelde ik me weer aardig oké en de vlucht kwam ook netjes op tijd op Schiphol aan. Mijn koffer verscheen ongeveer als eerste op de lopende band en nadat ik afscheid had genomen van de "Belskes" Mieke en Romy liep ik snel naar de NS om een vrij reizen kaart te uploaden en in te checken. Maar het ongeluk bleef me achtervolgen, want in veeband met werkzaamheden aan het spoor den er geen treinen rechtstreeks naar Groningen, in ieder geval niet vanaf Schiphol. Gelukkig is er een informatiebalie van de NS en een heel aardige mevrouw heeft daar voor me opgeschreven hoe ik het beste kon reizen. Eerst met de bus naar de Bijlmer ArenA en daar vandaan kon ik dan een klein half uurtje later toch nog rechtstreeks met de trein naar Groningen. En koud dat het was! Ik ben daar op het perron zo koud geworden, dat ik de rest van de treinreis niet meer warm ben geworden. In Groningen moest ik nog eens een stief kwartiertje wachten op de stadsbus. Ik stond gewoon te schudden van de kou. Dus het is zeer begrijpelijk dat ik heel erg blij was toen ik mijn huisdeur kon openen en begroet werd door een enorm spinnende en kopjes gevende kat en ik lekker de kachel heel hoog kon zetten!

Het was een fantastische vakantie, met koude regenachtige dagen en heerlijk warme, zonnige dagen. Ik heb van bijna elk moment genoten (behalve natuurlijk toen ik was gevallen), had hele leuke mensen om me heen. Nu wacht er een stapel wasgoed op me, verder moet ik natuurlijk de foto's nog uitzoeken en dan heb ik weer heel veel mooie herinneringen om op terug te zien! Ik hoop, dat jullie op deze manier een beetje hebben meegenoten van mijn vakantie op Kythera.

1. Ineke:
    14 november 2016
    Leuke Berichtjes,pech van de Olijfolie!